Goed is goed genoeg.


Ik heb weer een hele kerstvakantie lang gebouwd aan een nieuwe website. Het is mijn vijfde. Net zoals de vier vorige moet hij het begin worden van een fantastische onderwijsblog.

Jaren ben ik nu al aan het bloggen. En ik heb nog steeds geen vaste webstek. Ik schrijf veel maar ik publiceer zelden.

En toen las ik dit artikel over een bullet journal die aan de kant gelegd wordt omdat hij niet mooi genoeg versierd is.

Ik ontdekte dat ik dat ook doe. Ik ontneem mezelf het plezier van bloggen omdat ik het nooit goed genoeg vind.

Daarom wordt dit mijn moto voor 2018:
goed is goed genoeg
En wat ga jij anders doen in 2018?

Groetjes,
Tania

Reacties

  1. Meer animo brengen in de groep Belgische Bloggers x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk! Goed is goed genoeg. Het is een perfectionistisch kantje dat ik ook herken. Soms heb ik zelfs de neiging om mijn oude blogberichten te verwijderen omdat ik ze niet goed genoeg (meer) vind.
    Wat ik anders ga doen in 2018? Minder bloggen omdat het moét (bijvoorbeeld omdat ik al een week niks gepost heb) maar enkel bloggen als ik iets heb om te tonen of te vertellen. Kwaliteit ipv kwantiteit dus.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja daar is zelfs een boek over dacht ik, Goed is al goed genoeg ofzo, ik zoek het op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar je website ìs goed genoeg ! En verder ben ik het eens met Sigrid : mocht iedereen zwijgen die niets te zeggen heeft en iedereen spreken die iets te zeggen heeft ...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten